ورود به سایت بورس کارگزاری مفید www.emofid.com, ثبت نام کارگزاری مفید, دانلود مفید تریدر و همراه تریدر از سایت کارگزاری مفید, ورود به صفحه ایزی تریدر مفید

سایت کارگزاری مفید www.emofid.com

 

جهت ورود به سایت کارگزاری مفید روی عکس فوق کلیک کنید

درباره کارگزاری مفید

سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهی برای ثروتمند شدن در اقتصاد مدرن

آیا می‌ دانستید چقدر ساده و سریع می توان از طریق بورس اوراق بهادار کسب درآمد کرد؟ ما پیشنهادهای ویژه‌ای برای شما داریم. کافی است عضوی از خانواده ۷ میلیون نفری کارگزاری مفید شوید تا بهترین سامانه های معاملات آنلاین و پرسودترین صندوق های سرمایه گذاری کشور را در اختیارتان بگذاریم.

سوالات متداول

*چگونه در کارگزاری مفید افتتاح حساب کنم؟

برای سرمایه‌گذاری در بورس و خرید و فروش سهام از طریق کارگزاری مفید کافی است از طریق لینک افتتاح حساب اطلاعات خود را تکمیل کرده و تمامی مراحل ثبت نام را در مدت زمانی کوتاه و به صورت کاملا آنلاین انجام دهید.

*نرم افزار مفیدتریدر چیست؟

سامانه معاملاتی «مفید تریدر۵» نسخه بومی شده‌ای از نرم افزار «متاتریدر۵» (MetaTrader5) که یکی از باسابقه‌ترین، کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین سامانه‌های معاملاتی در سراسر جهان به شمار می‌رود، می‌باشد، و توسط شرکت کارگزاری مفید ارائه گردیده است. در این سامانه امکان دسترسی به کلیه نمادهای بورسی، فرابورسی و … فراهم شده و اکنون همگان می‌توانند برای اولین بار در ایران از امکانات گسترده معاملاتی و تحلیلی این سامانه برای انجام معاملات خود بهره ببرند.

*پلکان چیست؟

سهامداران مرتبط با بازار سرمایه کم و بیش نیازهایی فراتر از خدمات معمول در این حوزه دارند. آموزش، تحلیل و مشاوره بخشی از این نیازهاست. به منظور رفع این نیازها کارگزاری مفید باشگاه مشتریان خود به نام “پلکان” را جهت تخصیص منصفانه خدمات ایجاد و در اختیار کاربران خود قرار داده است.

عمده نیازهای مرتبط با بازار سرمایه در پلکان پوشش داده می شود و نیز طیف وسیعی از هدایا برای قدردانی از اعضا در نظر گرفته شده است. کاربران در برابر استفاده از این خدمات وجهی پرداخت نمی کنند.

*با چه مبلغی می توانم سرمایه‌گذاری را شروع کنم؟

در حال حاضر شما حتی با مبلغ ۱۰۰۰ تومان می توانید در یکی از صندوق های مفید سرمایه‌گذاری کنید.