ورود به سایت سامانه سعدی سهام عدالت edalat.farabixo.com, استعلام قیمت ثبت نام و فروش سهام عدالت در سامانه سعدی, فروش سهام عدالت کارگزاری فارابیکسو

سامانه فروش سهام عدالت

 

جهت ورود به سامانه فروش سهام عدالت (سعدی) روی عکس فوق کلیک نمائید

سامانه سعدی چیست؟

سامانه سعدی به عنوان اولین سامانه برای استعلام و فروش سهام عدالت وارد بورس ایران شد.

نخستین سامانه فروش اینترنتی سهام عدالت با عنوان سامانه سعدی راه اندازی شد که مشمولین سهام عدالت می توانند در این سامانه معاملات مربوط به سهام عدالت از جمله فروش سهام عدالت، سرمایه گذاری مجدد سهام عدالت و  مشاهده سهام خود را انجام دهند.

ثبت نام در سامانه فروش سهام عدالت

برای ثبت نام در سامانه فروش سهام عدالت، اکنون می‌توانید پس از وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه، وارد پنل کاربری خود در سامانه سعدی شوید. در این سایت نوع شرکت و تعداد سهام اختصاص یافته به سهامداران قابل استعلام است. این سهم‌ها از بین ۳۶ شرکت بورسی و تعدادی شرکت غیر بورسی به سهامداران سهام عدالت تخصیص داده شده اند.

آن دسته از سهامداران سهام عدالت که در مرحله آزادسازی با مراجعه به سایت سازمان خصوصی سازی، روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند؛ می‌توانند در صورت تمایل در سامانه فروش سهام عدالت اقدام به ثبت درخواست فروش سهام عدالت نمایند.برای استعلام تعداد و فروش سهام عدالت نیازی به دریافت کد بورسی، ثبت نام در سجام و مراجعه حضوری به شعب کارگزاری‌ و بانک‌ نیست.

حتما ببینید:

ورود به سایت سامانه سهام عدالت www.samanese.ir

سامانه مشاهده ارزش دارایی سهام عدالت sahamedalat.ir

سوالات متداول

تنها با شماره ملی و شماره تماس خود، در کمتر از ۱ دقیقه می‌توانید وارد سهام عدالت سعدی شوید و درخواست فروش خود را ثبت نمایید.

۲- چقدر زمان لازم است تا فروش سهام عدالت آغاز و انجام شود؟

با توجه به عدم وجود اطلاعات شفاف در این خصوص، مقرر شده سازمان بورس در روزهای آتی زمان و شرایط قطعی فروش را اعلام کند. برای آگاهی از اخبار مهم سهام عدالت می‌توانید در سامانه عضو شوید تا به موقع از اطلاعیه‌های جدید سازمان پیرامون سهام عدالت با خبر شوید.

۳- آیا نیاز است که حضوری مراجعه کنم و کد سجام یا کد بورسی دریافت کنم؟

با توجه به اعلام شرایط جدید سازمان بورس، فقط کافی است وارد سامانه شوید و پس ازطی کردن مراحل که کاملاً به صورت غیرحضوری است، درخواست فروش سهام عهدالت خود را ثبت کنید.